Los Primeros Anos


Monday, February 11, 2008


Los Primeros Anos

Los Primeros Anos




Artist: Victor Manuel

Album: Los Primeros Anos

Year: 1994

Tracks: 38

Genre: Other

1 De Paso - Ana Bel
2 Coplas de Juan Panadero - Ana Bel
3 Soy Yo Mi Amor - Ana Bel
4 Marino Americano - Ana Bel
5 Me Matan Si No Trabajo - Ana Bel
6 Si Te Quiero Es Porque Somos... - Ana Bel
7 No Liberara - Ana Bel
8 Dieron Las Diez - Ana Bel
9 En Realidad - Ana Bel
10 Cominando - Ana Bel
11 Y en Todos los Caminos - Ana Bel
12 Lady Laura - Ana Bel
13 Hay Dias - Ana Bel
14 Muralla - Ana Bel
15 Te Besaba la Arena en la Playa - Ana Bel
16 Quiero Vivir - Ana Bel
17 Quiero Ser Canto y Rodar - Ana Bel
18 Tengo - Ana Bel
19 Quiero Tener la Sombra de Tu Cuerpo - Vor Manuel
20 Abuelo Vitor - Vor Manuel
21 Comicos - Vor Manuel
22 Soleda - Vor Manuel
23 Cobarde - Victor Manuel Mato
24 Cancion del Oro - Vor Manuel
25 Tren de Madera - Vor Manuel
26 Maria Coraje - Vor Manuel
27 Cancion Para Pilar - Vor Manuel
28 Alemana - Vor Manuel
29 Quiero Abrazarte Tanto - Vor Manuel
30 Por Eso Estoy Aqui - Vor Manuel
31 No Hay Carretera Sin Barro - Vor Manuel
32 Para un Nino - Vor Manuel
33 Paisano - Vor Manuel
34 Dame la Mano - Vor Manuel
35 Ayer Vite en la Fonte - Vor Manuel
36 Romeria - Vor Manuel
37 Planta Catorce - Vor Manuel
38 Asturias - Vor Manuel

Download Los Primeros Anos mp3 : Los Primeros Anos



Related:
Walk Watch Drink
The Life and Crimes Of Alice Cooper CD1
Samurai Champloo Hiphop Samurai Action Game (OST)

0 comments: